Et politisk bondefangeri med solcelleejere som gidsler
|
12-07-2017, 22:05
Besked: #1
|
|||
|
|||
Et politisk bondefangeri med solcelleejere som gidsler
mvh bentpetersson http://www.psymagine.dk Anlægsinfo og fotos http://www.suntrol-portal.com/en/page/lillekobbel |
|||
27-07-2017, 19:59
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Et politisk bondefangeri med solcelleejere som gidsler
Om regeringen kan ændre en allerede indgået aftale er yderst tvivlsomt. Jeg husker at Spanien fik en løftet pegefinger fra EU da Spanien var i økonomisk krise og ville ændre prisafregningen for de solcelleparker der i øvrigt havde nogle meget fordelagtige aftaler.
Så vidt jeg husker var EUs begrundelse at man bør kunne stole på aftaler indgået med stater og såfremt Spanien ikke overholdt dette kunne fremtidige investorer også komme i tvivl og ikke turde investere i andre lande. Spanien undlod så trods meget presset økonomi at ændre på afregningsvilkårene. 70 stk Renesola 250W Poly 1x 7000 kWp og 3x 3500 kWp. REB2B stativ Hældning 15 mod ssv. Fronius IG plus 60V-2 og 3xFronius IG plus 30 |
|||
27-07-2017, 20:00
Besked: #3
|
|||
|
|||
Om regeringen kan ændre en allerede indgået aftale er yderst tvivlsomt. Jeg husker at Spanien fik en løftet pegefinger fra EU da Spanien kom i økonomisk krise og ville ændre prisafregningen for de solcelleparker der i øvrigt havde nogle meget fordelagtige aftaler.
Så vidt jeg husker var EUs begrundelse at man bør kunne stole på aftaler indgået med stater og såfremt Spanien ikke overholdt dette kunne fremtidige investorer også komme i tvivl og ikke turde investere i andre lande. Spanien undlod så trods meget presset økonomi at ændre på afregningsvilkårene. 70 stk Renesola 250W Poly 1x 7000 kWp og 3x 3500 kWp. REB2B stativ Hældning 15 mod ssv. Fronius IG plus 60V-2 og 3xFronius IG plus 30 |
|||
27-07-2017, 20:09
Besked: #4
|
|||
|
|||
![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|