Advarsel potentielle svindlere på spil
|
15-07-2017, 11:19
Besked: #1
|
|||
|
|||
Advarsel potentielle svindlere på spil
https://m.facebook.com/story.php?story_f...8303255953
Hvis du modtager et brev i din postkasse med firmanavnet Montagebau Lasch, der mener monteringsskruerne/pakningerne til disse skal skiftes, så er det sandsynligvis svindlere, der er på spil. Producenten kender ikke noget til det. Skruerne er brugt til montage på mange solcelleanlæg. Aalborg 180 grad syd, 25 grad hæld 28 stk 240w Bosch c-Si M60S Danfoss TLX Pro+ 6.0 kW, v.4.02 ![]() ![]() |
|||
18-07-2017, 10:49
(Denne besked var sidst ændret: 18-07-2017 af 12:06 Gunnar.)
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Advarsel potentielle svindlere på spil
Har modtaget samme brev, var hjemme da de kom, de fandt også en dårlig pakning.
De må åbenbart have fået min oplysninger fra Feiyue/XL-BYG, hvordan skulle de ellers have min adresse og telefonnummer. Det er åbenbart Schletter, som står for garantien, det drejer sig om pakninger fra 2011-2012, jeg har ikke haft kontakt til Schletter. Jeg har undersøgt sagen hos Schletter, der er 10 års garanti på deres monteringsdele. De har udsendt en servicemeddelelse, om et problem med netop disse pakninger, så det er ikke svindel. Her er link til servicemeddelelsen https://www.schletter.eu/index.php?artic...89&clang=0 |
|||
19-07-2017, 08:29
(Denne besked var sidst ændret: 19-07-2017 af 08:35 Gunnar.)
Besked: #3
|
|||
|
|||
(18-07-2017 10:49)Gunnar Skrev: Har modtaget samme brev, var hjemme da de kom, de fandt også en dårlig pakning. Her er svar fra Schletter på e-mail, som jeg sendte til dem, svaret er på tysk. ********************************* Gunnar Larsen Die Firma Schletter Arbeitet mit der Fa. Montagebau Lasch zusammen und Überprüft die Stockschrauben EPDM Dichtungen. ________________________________________ Mit freundlichen Grüßen / Best Regards Harald Segl Qualitätswesen Tel.: +49 8072 9191-233 Fax: +49 8072 9191-9233 ***************************************** Schletter GmbH Alustr. 1, 83527 Kirchdorf http://www.schletter-group.com |
|||
19-07-2017, 10:40
Besked: #4
|
|||
|
|||
Ja så istedet for, snyd , skepsis, svindel og humbug, så er vi ovre i tysk grundighed og rettidig omhu og firmaer der lever 100% op til sine garantiforpligtigleser.
|
|||
23-07-2017, 15:10
Besked: #5
|
|||
|
|||
Kommentar til sidste indlæg.
Jeg oplevede lidt det samme sidste sommer. Først blev kontaktet over min mobiltelefon af en engelsktalende mand, som præsenterede sig som montør og serviceansvarlig for det firma, som i november 2012 havde monteret vores solcelleanlæg leveret af Viessmann Danmark. De vil gerne komme forbi og kontrollere vores anlæg. Tænkte hvad fa.... skal de? Så jeg kontaktede leverandøren, som kunne fortælle at de havde haft problemer med mørnede pakninger på deres monterede solcelleanlæg. Her i foråret anmeldte de så deres ankomst en fredag. Om de måtte komme forbi den efterfølgende mandag eller tirsdag og skifte samtlige 4 x 24 pakninger på vores anlæg. De ville komme 2 mand og de forventede at det ville tage mellem 3½ og 4½ time. Tirsdag morgen kom de forbi og gik på taget løsnede hver solcellemodul for at skifte en gummipakning i hvert hjørne hvor det er spændte fast på monteringsbeslagene. Det kalder jeg også tysk grundighed. Og på samme måde som jeg i min dagligdag oplever samhandel med tyske firmaer. "Ordnung muss sein" ![]() ![]() M.v.h. ArneTh |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|