SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Hjælp til montering/setup af Fronius IG Plus - Datamanager V2
26-08-2017, 21:00
Besked: #1
CopyHolm Offline

Hej.

Har anskaffet mig en Datamanager V2 til min Fronius inverter.......men kan ikke få det til at fungere. Er der nogle der ligger inde med noget viden, eller nogle link til noget hjælp ??

Jens-Ole, Holstebro
Find
Citér
23-03-2018, 16:31
Besked: #2
jvmeyer Offline

(26-08-2017 21:00)CopyHolm Skrev:  Hej.

Har anskaffet mig en Datamanager V2 til min Fronius inverter.......men kan ikke få det til at fungere. Er der nogle der ligger inde med noget viden, eller nogle link til noget hjælp ??

Jens-Ole, Holstebro

Hej Jens-Ole

Se mere på http://www.energielektrikeren.dk eller ring evt. til os. Vi giver gerne et godt råd.

/Jens

Sent from my iPhone using Tapatalk
Find
Citér
23-03-2018, 17:25
Besked: #3
mrwee Offline

RE: Hjælp til montering/setup af Fronius IG Plus - Datamanager V2
Hej Jens,

Dette fora har været (dejligt) forskånet for reklamer og sælgere der ihærdigt gerne vil tilbyde diverse ydelser. Personligt syntes jeg det ville være rart, hvis dette fortsatte.

At svare flere indlæg (f.eks dette fra august 2017) med at din/jeres virksomhed (Antager jeg, idet der er sammenfald imellem dit brugernavn 'jvmeyer' og 'Jens Meyerdierks' der på hjemmesiden står som medejer af EnergiElektrikeren - tager jeg fejl, beklager jeg naturligvis mit indlæg) kan hjælpe med disse problemer, kan let opfattes som salgsstøj.

Foraet består hovedsageligt af entusiaster der hjælper hinanden, uden at det bliver kommercielt. Anbefalingen herfra er, såfremt du ønsker at sælge noget via din virksomhed, at du benytter dertil indrettede under-grupper, eller kontakter personen via PM.

Anlæg: Danfoss 6KW TLX-Pro+ | 35 x 250W Himin HG-250S mono paneler på 2 tagflader (22 samt 13 paneler). Stik syd, 15 graders hældning på taget.
Find
Citér
29-03-2018, 08:17
Besked: #4
jvmeyer Offline

(23-03-2018 17:25)mrwee Skrev:  Hej Jens,

Dette fora har været (dejligt) forskånet for reklamer og sælgere der ihærdigt gerne vil tilbyde diverse ydelser. Personligt syntes jeg det ville være rart, hvis dette fortsatte.

At svare flere indlæg (f.eks dette fra august 2017) med at din/jeres virksomhed (Antager jeg, idet der er sammenfald imellem dit brugernavn 'jvmeyer' og 'Jens Meyerdierks' der på hjemmesiden står som medejer af EnergiElektrikeren - tager jeg fejl, beklager jeg naturligvis mit indlæg) kan hjælpe med disse problemer, kan let opfattes som salgsstøj.

Foraet består hovedsageligt af entusiaster der hjælper hinanden, uden at det bliver kommercielt. Anbefalingen herfra er, såfremt du ønsker at sælge noget via din virksomhed, at du benytter dertil indrettede under-grupper, eller kontakter personen via PM.

Hej

Selvom jeg er medejer af en virksomhed har jeg adskillige gange hjulpet folk via forums, facebook etc til at kunne få tilsluttet fx en datalogger eller tjekke fejlkoder på en inverter eller lign ting som folk let kan gøre selv med lidt ekspertise.
Det håber jeg da er ok og jeg beklager, hvis det er opfattet som “salgsstøj”.

Find
Citér
29-03-2018, 08:41
Besked: #5
Lars-Jacobsen Offline

RE: Hjælp til montering/setup af Fronius IG Plus - Datamanager V2
Det er også OK at komme med konstruktive forslag på folks problemer.
Men bare at poste et link til sin virksomhed i flere år gamle tråde opfattes altså som "støj/spam".
Der er andre professionelle herinde der lever af at installere og hjælpe folk, men de nøjes altså med at give råd og kommentarer uden "reklamer".
Find
Citér
29-03-2018, 19:12
Besked: #6
jvmeyer Offline

(29-03-2018 08:41)Lars-Jacobsen Skrev:  Det er også OK at komme med konstruktive forslag på folks problemer.
Men bare at poste et link til sin virksomhed i flere år gamle tråde opfattes altså som "støj/spam".
Der er andre professionelle herinde der lever af at installere og hjælpe folk, men de nøjes altså med at give råd og kommentarer uden "reklamer".

Hej Lars

Ok, modtaget. Så holder jeg mig til se gode råd :-)
God påske.

Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering