Danfoss TLX 8KW PRO+ inverterfejl
|
20-10-2017, 12:04
Besked: #1
|
|||
|
|||
Min TLX inverter har fungeret fejlfri i 5 år, men inden for de sidste 2 uger har den mistet sin opsætning 3 gange. dvs. den stopper og starter ikke igen før jeg har indtastet initialiserings data som sprog, land, netværks kode og tilsluttet KW solceller.
Inverterens fejl logfunktion nulstilles og viser derfor ikke fejl Er der nogen der kan hjælpe med hvad årsagen kan være ? |
|||
20-10-2017, 21:55
Besked: #2
|
|||
|
|||
Det lyder som en garantireparation - mener der default er mere end 5 års garanti på dem. Jeg har selv 6KW udgaven der har kørt lige så længe...
Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Steffen |
|||
23-03-2018, 16:42
Besked: #3
|
|||
|
|||
(20-10-2017 12:04)Søren Skrev: Min TLX inverter har fungeret fejlfri i 5 år, men inden for de sidste 2 uger har den mistet sin opsætning 3 gange. dvs. den stopper og starter ikke igen før jeg har indtastet initialiserings data som sprog, land, netværks kode og tilsluttet KW solceller. Hej Har ser fejlen før på Danfoss. Danfoss kalder det selv for “internal memory failure”. EnergiElektrikeren kan fixe det https://energielektrikeren.dk/solcellean...nggaranti/ Sent from my iPhone using Tapatalk |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|