SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 

Stjerner:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Threaded Mode | Linear Mode
Fjernvarme tilskud
12-02-2019, 20:24
Besked: #1
Dinsol.dk Offline

Fjernvarme tilskud
Hej noget der undre mig er hvor meget vi har givet i tilskud til fjernvarmeværk uden der er nogen der råber op som skatteyder kan jeg føle mig krænket jeg har ikke fjernvarme tilskud eller ej nu hvor folk har så ondt i r..en over den smule tilskud solcelle folket har fået det andet har stået på i 15 år

Nu med Tesla 3 & Nissan Leaf el-bil http://nissan-leaf.dinsol.dk/#home
-----------------
Solcelle Opstart 03-03-2012
7,050 kwp.
Deger Tracker 5000 n t .
8 kw 3 faset Solaredge inverter
Anlæg nr 2 start okt 2015
På stativ 7,800 kWP
17 kw 3 fastet solaredge inverter
neddroslet til 6 kw.
WWW Find
Citér
14-02-2019, 21:47 (Denne besked var sidst ændret: 14-02-2019 af 21:48 klr.)
Besked: #2
klr Offline

RE: Fjernvarme tilskud
Du vil blive særdeles upopulær hvis du nævner det overfor nogen der har fjernvarme. Lad være med det! Har prøvet! Men i øvrigt får vi jo faktisk ikke tilskud. Vi er jo bare fritaget for afgifter mv - af den strøm vi selv producerer.

Men vi er og bliver grådige fjolser med fingrene nede i de andre forbrugeres lommer.

Her er et citat fra den 11.2.2019, hvor ministeren udtaler:
"- Hvis vi ser tilbage på den aftale, vi lavede i 2012, er det efter min opfattelse en alt for gunstig ordning. Dybest set betyder aftalen, at resten af elforbrugerne betaler en høj afregningspris til dem, der har valgt solceller. Jeg må også bare konstatere, at på trods af de ændringer, der er sket, er det stadig en enormt gunstig forretning at have investeret i solceller."

Så derfor kan man godt lave aftalebrud. Jeg går ud fra det er derfor han ytrer sig på den måde.

[Billede: sollinkdyn.gif]
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering