SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Steca Inverter med fejl meddelelse
16-03-2021, 21:10
Besked: #1
Teddy Offline

Steca Inverter med fejl meddelelse
Nogen der ved hvad fejl kilden kan være til fejlen "netspænding for lav til at genskabe forbindelse", i Manualen står der man skal kontakte installatør hvis fejlen bliver ved med at komme hvilket den gør, minimum 2 gang dagligt. om morgen i tidsrummet kl. 7-8 og om aften k.l 17-18. Næsten altid på nøjagtig samme tid. Jeg har haft en installatør ude og gennemgå inverteren og han fandt ingen fejl på den..
Jeg tænker om det enten kan være fejl på kabel/paneller eller om det kan være svingninger på el nettet ( enten ude eller kun i huset) der gør fejlen kommer. Har aldrig haft den fejl så mange gang før, det er opstået kort før jul.

ofte forsvinder fejlen som "aktiv" efter nogen minutter, men enkelte gange bliver den ved indtil jeg slukker på HPFI relæt og tænder igen..så forsvinder fejlen også som "aktiv" og producere normalt.

Inverteren er en stecagrid 10.000+ 3phase og den producere egentlig det jeg må forvente (ca. 8600 KWH om året)

Håber der er nogen som kan komme med et bud på hvad der kan være galt.

Mvh.
Teddy
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering