SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
LG 255 S1C MonoX panel
07-06-2012, 08:21
Besked: #1
G. Berthelsen Offline

LG 255 S1C MonoX panel
:)Hej Alle
Jeg har brug for et LG 255 S1C MonoX panel, men kan ikke finde et sted, hvor jeg kan købe det direkte. Jeg har 25 paneler i mit anlæg, men de er købt via en importør her i Danmark. Han har fået dem leveret fra Hawi i Tyskland. Hvis jeg skal købet et panel via denne kanal, bliver transportomkostninger meget stor for et panel.
Er der nogle af jer, der ved, hvem der har disse paneler på lager, så jeg kan køre derhen for at købe det. Udover et lager i Danmark, må det også gerne være i Nordtyskland eller i Sydsverige.

Med venlig hilsen

G. Berthelsen
Find
Citér
11-06-2012, 06:07
Besked: #2
KimTF Offline

RE: LG 255 S1C MonoX panel
(07-06-2012 08:21)G. Berthelsen Skrev:  :)Hej Alle
Jeg har brug for et LG 255 S1C MonoX panel, men kan ikke finde et sted, hvor jeg kan købe det direkte. Jeg har 25 paneler i mit anlæg, men de er købt via en importør her i Danmark. Han har fået dem leveret fra Hawi i Tyskland. Hvis jeg skal købet et panel via denne kanal, bliver transportomkostninger meget stor for et panel.
Er der nogle af jer, der ved, hvem der har disse paneler på lager, så jeg kan køre derhen for at købe det. Udover et lager i Danmark, må det også gerne være i Nordtyskland eller i Sydsverige.

Med venlig hilsen

G. Berthelsen

Hej.

Har du prøvet http://www.comfortelectronics.dk/ de sælger LG paneler også dette du omtaler

Mvh. Kim
Find
Citér
17-06-2012, 16:54
Besked: #3
G. Berthelsen Offline

Tak Kim for svaret.
Jeg har haft kontakt med ”Comfort Elektronik”, men de har ikke de paneler vi har i deres sortiment. De får et bestemt udvalg af LG solpaneler fra LG i Tyskland, men de mente, det var for besværligt at få et panel af en hel anden partnummer med i deres sending. Den vej lykkedes det heller ikke.
Med venlig hilsen
Georg
Find
Citér
21-06-2012, 16:14
Besked: #4
svsommer Offline

hej
hvorfor skal du have et panel har du en defekt?
mvh
sonny
http://www.photovoltaik-shop.com/solarmodule/lg.html
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering