Er Wilberts gået under jorden eller har han bare meget travlt ??
|
08-06-2012, 11:09
Besked: #1
|
|||
|
|||
Er Wilberts gået under jorden eller har han bare meget travlt ??
Hejsa
![]() Som manga andre er bestillingen blevet sendt og depositum betalt......og ja ventetiden kan nærmest opleves som værende stillestående. ![]() Jeg ved godt at han kan have travlt, det her jeg da forståelse for. Jeg har spurgt ind til leverancen og ventetider, men intet hørt fra ham. Endnu. De var ellers så flinke til at sende svar inden bestilingen. Det virker lidt suspeckt. ![]() Er der nogen der ved noget om ventetider og leverancer ?? mvh Percy ![]() |
|||
08-06-2012, 11:51
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Er Wilberts gået under jorden eller har han bare meget travlt ??
Travlhed. Intet andet.
7kWp neddroslet(28stk. HJ-Solar 250w sort - 2xSMA3000TL-21)Syd-30⁰ +mindre tillægs-anlæg (Simax 250w + Enecsys-Microinvertere) Syd-30⁰ Mvh Kristian |
|||
08-06-2012, 11:58
Besked: #3
|
|||
|
|||
(08-06-2012 11:51)Kramer_dk Skrev: Travlhed. Intet andet. Er det noget du ved eller gætter du ? Jeg kan da godt forestille mig at han har travlt men ville bare høre om der er nogen der sidder med konkrete informationer. Men ja han har sikkert travlt. Men jeg tænker bare at man som sælge lige kunne skrive at vi arbejder på sagen og har meget travlt istedet for ingenting gøre... Det skaber i enkelte tilfælde lidt frustrationer. |
|||
08-06-2012, 12:00
Besked: #4
|
|||
|
|||
Jeg ved det. Det er pga. af travlhed.
7kWp neddroslet(28stk. HJ-Solar 250w sort - 2xSMA3000TL-21)Syd-30⁰ +mindre tillægs-anlæg (Simax 250w + Enecsys-Microinvertere) Syd-30⁰ Mvh Kristian |
|||
08-06-2012, 12:01
Besked: #5
|
|||
|
|||
RE: Er Wilberts gået under jorden eller har han bare meget travlt ?? | |||
08-06-2012, 15:25
Besked: #6
|
|||
|
|||
Hej
Vi har meget travlt. Derfor kan der være lidt vente tid på svar ved mail. Så har vi problemer med Gmail bruger, som vi ikke kan skrive tilbage til. Så hvis nogle venter svar på en gmail konto, så prøv at skrive til os, fra en anden mail, hvis man har dette. I dag aflevere vi 14 anlæg til kunder |
|||
08-06-2012, 18:03
Besked: #7
|
|||
|
|||
(08-06-2012 15:25)Wilberts Solar Skrev: Hej Jeg kan bekræfte dette. Hentede anlæg i dag og sidder pt. På vej hjem i bilen, sammen med kæresten. Alt forløb uden problemer, og der var hjælp til at læsse på trailer. Eneste jeg godt kunne bruge var en lille manual til monteringsbeslag. Fik en grundig intro men en manual (selv på tysk) ville være rar. Venlig hilsen En tilfreds kunde |
|||
08-06-2012, 19:17
(Denne besked var sidst ændret: 08-06-2012 af 19:17 Wilberts Solar.)
Besked: #8
|
|||
|
|||
Kontakt os paa mail. Saa kan du faa den som pdf over montering af WASI til skraat tag
|
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|