Nogen der har erfaring med Viva Energi?
|
23-06-2012, 20:57
Besked: #1
|
|||
|
|||
Nogen der har erfaring med Viva Energi?
Jeg har netop modtaget et godt tilbud, med komplet installation 4320 Wp fra Viva Energi.
Panel 240-245Wp sort design, EG-240M60-C og Delta Solivia 3.3 inverter. Inden jeg springer ud i det, ville jeg høre om der er nogen der har nogen erfaringer med dette firma? God sommer til alle: Må solen være med jer ;-) |
|||
24-06-2012, 08:44
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Nogen der har erfaring med Viva Energi?
(23-06-2012 20:57)MereSol Skrev: Jeg har netop modtaget et godt tilbud, med komplet installation 4320 Wp fra Viva Energi. Jeg havde fået et tilbud fra Jysk Solenergi, men manglede en pris fra deres elektriker. Pga. frustrationen over at vente, kontaktede jeg Viva Energi. De virker professionelle, havde anlægget på lager og samarbejdede med H. Helbo Hansen til det elektriske arbejde. De matchede også prisen fra Jysk Solenergi, 118.000 inkl. montering for 7kWp inkl montering. Jeg valgte dog Jysk Solenergi da Ulica Solar panelerne er certificeret til at modstå korrosion fra salt og ammoniak. Temp. koefficient ved Pmax er også mikroskopisk bedre på Ulica Solar. 2 stk. Delta Solivia 3.0 G3 7kWp, Ulica Solar UL-250M-60 Solivia Gateway M1 G2 |
|||
24-06-2012, 10:58
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Nogen der har erfaring med Viva Energi?
Jeg kender begge de to indehavere, fra mit tidligere arbejde. Og begge er meget seriøse.
Jeg prøvede også at få et tilbud fra dem, men ved mig meldte de ud at de ikke kunne opfylde mine ønsker, og derfor ikke ønskede at byde på opgaven. En ærlig udmelding, vil jeg mene. Jeg er endt med at vælge Jysk Solenergi, som også har været meget seriøse - og virker til at have styr på tingene. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|