tilmelding af anlæg
|
11-07-2012, 18:54
Besked: #1
|
|||
|
|||
tilmelding af anlæg
Hej er der nogel der ved om man kan melde sit anlæg til inden man får det... hvis ikke hvorlang tid går der så fra man melder det til når man laver det til det kører..
|
|||
11-07-2012, 19:09
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: tilmelding af anlæg
(11-07-2012 18:54)Skjøde Skrev: Hej er der nogel der ved om man kan melde sit anlæg til inden man får det... hvis ikke hvorlang tid går der så fra man melder det til når man laver det til det kører.. Hej, Jeg fik installatøren til at tilmelde med det samme jeg vidste hvad jeg ville sætte op, jeg angav en realistisk dato for første produceret KW. Det gik fint, det var sydenergi Mvh KentN |
|||
12-07-2012, 17:31
(Denne besked var sidst ændret: 12-07-2012 af 17:35 Flso.)
Besked: #3
|
|||
|
|||
Samme svar herfra. Bemærk at når der er tilmeldt til forsyningsselskab, får du et Gsrn nummer som skal bruges til nettomåleransøgning. Når den er afsendt, er du "låst"til den inverter ansøgningsmæssigt. Jeg tilmeldte anlæg dagen efter vi købte delene, måler er skiftet af Dong, Energinet behandler stadigt. Paneler ryger op søndag, og forhåbentligt leverance næste uge af inverter.. Så skulle det spille :-)
Ps. Husk ansøgning inden materialerne bestilles, så du kan få et lille tilskud til investeringen. http://www.energimidt.dk/Privat/Tips-og-...bolig.aspx Flemming |
|||
12-07-2012, 17:42
Besked: #4
|
|||
|
|||
... Jeg bruger SEAS-NVE... De vil først sætte processen med ny måler igang når anlægget er sat op, og det går der lige 14 dage med. Men sørg for at tilmelde til energinet med det samme, men det er typisk noget installatøren sørger for.
|
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|