SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Whiteaway anlæg
16-07-2012, 15:41
Besked: #1
frankf Offline

Whiteaway anlæg
hejsa, har lagt samme anlæg på solcellepriser.dk men det ser ikke ud til at være lige så meget gang i trådene der, som her

men jeg har nu ENDELIG fået sommerferie, og har nu 3 ugers fred til at bestemme mig for mit anlæg og få sat mig godt ind i tingene.

Håber i tager pænt imod mig på forummet Big Grin

Jeg er brændt lidt lun på

http://www.whiteaway.com/product/solcell...foton-6kw/

Det er med en tysk inverter fra Diehl, og whiteaway giver 10 års garanti på inverteren. Så vidt jeg kan se er det rimelig godt for en inverter på markedet. Panelerne er fra en rimelig stor producent i spanien. Nogle umiddelbare cons ved dette anlæg som i lige kan se?? Det er samme installatør som energimidt bruger har jeg hørt, så jeg har lidt svært ved at se hullerne i osten, men hvad siger i? Anlægget er vel egentlig udemærket er det ikke? (og prisen også ganske fin)

Mvh, Frank
Find
Citér
16-07-2012, 20:32
Besked: #2
Audi Offline

RE: Whiteaway anlæg
Velkommen til.. Wink

Ved Wilberts-solar.de kan du få et 6kWp mono sort, til 66.500kr, også med tyske inverter med 10års garanti.
Så har du knap 40K til montage, det burde række Tongue

--
Men vi mangler noget mere sol.. CoolCool
Find
Citér
16-07-2012, 23:54
Besked: #3
Steffen Offline

(16-07-2012 20:32)Audi Skrev:  Velkommen til.. Wink

Ved Wilberts-solar.de kan du få et 6kWp mono sort, til 66.500kr, også med tyske inverter med 10års garanti.
Så har du knap 40K til montage, det burde række Tongue

--
Men vi mangler noget mere sol.. CoolCool

Hvilken kurs bruger du ? sort 6kwp anlæg hos Wilberts-solar.de koster 10.261€, men det er stadig kun 76.500 kr !!!

og Yeps - mere sol (men det er sikkert også et af de valgløfter som ...... :-) )

/Steffen
[Billede: ae393346xxs0.png]
[Billede: ae393346xxs1.png]
Find
Citér
17-07-2012, 07:08
Besked: #4
frankf Offline

Tak for svar... og ja, hvor bliver solen af!! Wink

Og jeg er overbevist om at der er andre gode forhandlere også, så tak for link, prisen er dog, som en anden også skriver ikke særligt imponerende når jeg selv skal hente anlægget og stå for montering og tilslutning til el-selskabet.... og senere kommunikere med et tysk selskab som også er umuligt at få finansielle oplysninger på...! Så skulle de jo være et AG.

- og så har jeg også taget en fast beslutning om at jeg ikke vil bevæge mig ud i noget med kinesiske paneler. Jeg vil gerne have en fuld europæisk pakke..

Nogle der har kommentarer til den pakke jeg linker til?
Find
Citér
17-07-2012, 08:49
Besked: #5
fiero Offline

europæiske er der dog ikke så mange forhandlere af, som kinesiske.

jeg fik nu også et tilbud fra wilberts på 66.500kr for et sort 6kwp med 30x200Wp paneler og delta g4 invertere. jeg skulle dog have 36 paneler

hver sin smag, jeg havde også købt det i DK havde der ikke været så stor forskel på prisen. jeg er stor nationalist, men er ikke villig til at give alt for meget over den danske pris.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering