Hvad sker der ved strømafbrydelse
|
19-07-2012, 06:28
Besked: #1
|
|||
|
|||
Hvad sker der ved strømafbrydelse
Jeg har tængt på hvad der sker hvis strømmen går i det område hvor jeg bor, og det er om dagen hvor andlæget laver strøn nok????
Hilsen Kjeld Andersen http://faresbook.dk/ kjelda@stofanet.dk |
|||
19-07-2012, 07:45
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Hvad sker der ved strømafbrydelse
Intet :-)
Anlægget kan ikke leverer strøm til et ikke eksisterende net. Det er således at dine invertere skal kunne se byens spænding for at kunne rette ind derefter både hvad angår frekvens og spænding når de ikke kan det laver de ingen ting - du kan heller ikke forsyne dig selv da de ikke kan køre i "ø" drift det ville gøre dem meget duerer hvis dette skulle være tilfældet. |
|||
20-07-2012, 08:58
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Hvad sker der ved strømafbrydelse
Jeg tro alle inverter godt kan køre "Ø" drift, men de må ikke. Det er noget med reglerne fra forsynings selskaberne.
Der er nemt nok når nette forsvinder at lave 230V 50Hz, og lade inverteren styre det. Men når så nettet kommer tilbage igen, så er det ikke sikkert at nette og inverter er i sync og det ville så kunne øde lægge inverter eller installationen. Inverter: Danfoss TLX PRO+ 6kW SW 4.06 Paneler: 22x Yingli YL260C30b(Panda 265) - Mono/Sort 5.72 kWp Orientering: næsten vest(256°), 20° hældning pv-log.com-solarrick |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|