Danfoss TLX 6 KW PRO
|
27-02-2012, 21:35
Besked: #1
|
|||
|
|||
Danfoss TLX 6 KW PRO
Har jeg har hørt at den nye Danfoss TLX 6KW pro, skulle have en webserver indbygget. Betyder det så, at man ikke skal have en web logger til den?
|
|||
27-02-2012, 21:36
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Danfoss TLX 6 KW PRO
Det er helt rigtigt Claus
![]() |
|||
08-03-2012, 14:58
Besked: #3
|
|||
|
|||
Er der nogen der har erfaring med webserveren i TLX6-pro på ens eget netværk. Er der evt. nogle skærmprint at kigge på ? Er det nemt at følge ens produktion og ser Statistikerne 'godt' ud
![]() Jeg har set nogle skærmprint fra SOLAR-LOG og det er jo umiddelbart en pæn grafik. Men hvordan der DANFOSS ud ? |
|||
12-03-2012, 13:52
Besked: #4
|
|||
|
|||
Til de interesserede er her link til Danfoss installations video
![]() http://www.youtube.com/watch?v=x0vo_yl8S6A |
|||
12-03-2012, 15:15
Besked: #5
|
|||
|
|||
Jeg har installeret 4 stk 12.5 Pro invertere. Det tog min 5 minutter at sætte dem op så de kører i lokal netværket. Interface er genialt og MEGET nemt at sætte op, og så sparer man weblogeren. Eneste handicap er at man kun kan være en bruger på af gangen og glemmer man at logge ud, så skal man vente 10 minutter før timeout giver den fri igen
Marinus fra Billigenergi.eu gode paneler til rimelige priser! |
|||
12-03-2012, 19:48
Besked: #6
|
|||
|
|||
(12-03-2012 15:15)marinus Skrev: Jeg har installeret 4 stk 12.5 Pro invertere. Det tog min 5 minutter at sætte dem op så de kører i lokal netværket. Interface er genialt og MEGET nemt at sætte op, og så sparer man weblogeren. Eneste handicap er at man kun kan være en bruger på af gangen og glemmer man at logge ud, så skal man vente 10 minutter før timeout giver den fri igen Hvordan ser deres logger interface ud? Hvor finder man det? Lige som man kan se eks. den fra solarlog? |
|||
13-03-2012, 09:09
Besked: #7
|
|||
|
|||
(12-03-2012 19:48)Jyden Skrev: Hvordan ser deres logger interface ud? Hvor finder man det? Lige som man kan se eks. den fra solarlog? Den er tydeligt beregnet på overvågning af systemet i hele netværket (inkl. flere Pro inverterer) Kender ikke solarlog, men kan på nettet se at den kan opkobles til nettet og sammenligne med andre brugere, smart! Den bruger flade ser også ud som om den har flere grafiske data. Men hvis du vil, kan du give mig en mail, så kan jeg sende dig et login som du kan se det på! Marinus fra Billigenergi.eu gode paneler til rimelige priser! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|