SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 

Stjerner:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Threaded Mode | Linear Mode
7,85 kw anlæg
11-08-2012, 13:17 (Denne besked var sidst ændret: 12-08-2012 af 16:56 raller.)
Besked: #1
raller Offline

7,85 kw anlæg
- Slettet -
Find
Citér
11-08-2012, 15:38
Besked: #2
Lars-Jacobsen Offline

RE: 7,85 kw anlæg i Hasselager
Når nu man vil have solceller på taget er der nok ikke mange andre monteringsløsninger, med sådan et hus.
Men jeg er ked af at sige det, men dette anlæge pynter nok mere i tegnebogen, end på taget af dit hus.
Ikke at der er noget forkert i løsningen, men vi er sikkert mange der lige skal vænne os til at pæne, ensartede, taglfader nu igen skal "skæmmes" af tekniske installationer. Kan huske hvor glad mange blev da man kunne få fællesantenne/kabel TV og kunne få antennen væk fra taget.

Det er lidt ligesom med biler. Her går vi også alle op i hvor fin og flot den er og specielt farven, selvom vi for det meste betragter den indefra og slet ikke kan se den.

Nå håber ikke du tager mine kommentarer ilde op, da de er ment generelt som et konstruktivt indlæg her i debatten om solcelleløsninger.
Find
Citér
11-08-2012, 19:00
Besked: #3
Titan Offline

RE: 7,85 kw anlæg
Ser godt ud.
Smart at bruge så kraftige paneler så du kan få så stort et udbytte.

God sol,
Find
Citér
11-08-2012, 20:02
Besked: #4
Majmik Offline

RE: 7,85 kw anlæg i Hasselager
(11-08-2012 15:38)Lars-Jacobsen Skrev:  Når nu man vil have solceller på taget er der nok ikke mange andre monteringsløsninger, med sådan et hus.
Men jeg er ked af at sige det, men dette anlæge pynter nok mere i tegnebogen, end på taget af dit hus.
Ikke at der er noget forkert i løsningen, men vi er sikkert mange der lige skal vænne os til at pæne, ensartede, taglfader nu igen skal "skæmmes" af tekniske installationer. Kan huske hvor glad mange blev da man kunne få fællesantenne/kabel TV og kunne få antennen væk fra taget.

Det er lidt ligesom med biler. Her går vi også alle op i hvor fin og flot den er og specielt farven, selvom vi for det meste betragter den indefra og slet ikke kan se den.

Nå håber ikke du tager mine kommentarer ilde op, da de er ment generelt som et konstruktivt indlæg her i debatten om solcelleløsninger.

+1

Mikael

http://majmik.dk

Installeret effekt: 4.32 kWp
Inverter: Danfoss ULX 3600i
Moduler:18 stk. Gaia Solar 240
Orientering: SSV
Hældning: 45 grader
[Billede: 102001370.gif]
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering