SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Bekræfte ordre hos Wilberts, hjælp :D
12-08-2012, 19:52
Besked: #1
LTL Offline

Bekræfte ordre hos Wilberts, hjælp :D
Hej alle solcelle elskere, men er der en som kunne fortælle mig hvordan jeg bestiller anlæg hos Herr Wilberts Huh
Jeg havde bedt om et tilbud og skrevet lidt frem og tilbage med ham (google translate) og er blevet tilbudt et anlæg som jeg måske kan hente allerede på fredag Smile men han skriver til mig at hvis der skal være en mulighed for at det er klart til på fredag, så skal jeg ligge min bestilling inden i morgen kl 12?
Her håber jeg en af jer vil hjælpe mig, for jeg kan ikke se hvor jeg skal ligge min ordre + overføre penge på han´s hjemmeside?
Som i nok kan gætte fatter jeg intet tysk og google translate er lidt svær at tyde nogen gange.
Håber en af jer andre Wilberts kunder vil bruge 2min og hjælpe Blush
Find
Citér
12-08-2012, 20:04
Besked: #2
Nissen Offline

RE: Bekræfte ordre hos Wilberts, hjælp :D
Bare skriv på dansk til ham, han svarer så også på dansk. Du kan også ringe til ham og de taler fint dansk.

NISSEN
51 stk PW 200 watt Black paneler
2 x Delta Solivia 3.0 EU G4 inverter
Solivia gateway datalogger
Find
Citér
12-08-2012, 20:10
Besked: #3
Nissen Offline

Det tagr ca. 4 dage at overvise penge til udlandet, og det lyder helt rigtigt at du skal gøre det mandag for at få varene fredag, en anden ting så overvis i euro på den måde passer beløbet altid.

NISSEN
51 stk PW 200 watt Black paneler
2 x Delta Solivia 3.0 EU G4 inverter
Solivia gateway datalogger
Find
Citér
12-08-2012, 20:10 (Denne besked var sidst ændret: 12-08-2012 af 21:26 LTL.)
Besked: #4
LTL Offline

Okey, jeg havde ellers fået den opfattelse at man skulle skrive på tysk.
Nå men så prøver jeg at skrive til ham endnu en gang, så går det nok lidt nemmere nu på dansk Tongue men tak skal du have.

Ellers et super godt forum, meget inspiration at hente for en nybegynder.

Haha, hvor svært kunne det være.
Har handlet meget på nettet, men aldrig på denne her måde.
Grunden til at det gik galt for mig.
1. mit dårlige tyske sprogkundskab.
2. efter en forespørgelse med anlæg med enten Delta Solivia eller sma 3000 sendte de mig en ordre med en Delta solivia og jeg valgte så sma, derfor sendte de mig selvfølgelig en ny ordre med den på og der gik det så galt for mig, men efter et par mails på dansk fattede jeg at jeg jo bare skulle maile tilbage, DOOH, man har vel lov til at tænke selv ind i mellem Big Grin
Nu overfører jeg penge i morgen og kan hente det på fredag, vildt lækkert det går så hurtigt, man har jo læst om flere som har haft mange ugers ventetid.
Kan kun snakke positivt om dem, god service, hurtigt svar (på en søndag aften) og i mit tilfælde hurtig levering. TAK Wilberts!
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering