SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Jysk Solenergi
09-03-2012, 10:52
Besked: #1
TBR Offline
Administrator
Jysk Solenergi
Jeg vil lige rose Henning fra Jysk Solenergi. Jeg manglede 4 skinne samler til mit system ( havde fejlberegnet, da jeg havde glemt at jeg fik de 6 meter alustænger savet over, så jeg bedre kunne have dem på en trailer ). Heldigvis havde Henning fra Jysk Solenergi sådan nogen liggende. Han ville tage dem med i bilen, hvis han kom ned på mine kanter, ville han ringe. Desværre kom han ikke her ned af, men vi aftalte at jeg kunne hente dem ved ham dagen efter. Dejligt at få dem så hurtig, så jeg kunne blive færdig med at montere stellet.
Fik en god snak med Henning, og han er bestemt en mand der brænder for solenergi. Han har styr på love og regler, og alt det tekniske. Bestemt et sted jeg ture handle, hvor man også kan få rådgivning og service, også efter man har handlet.
WWW Find
Citér
09-03-2012, 11:25
Besked: #2
Jens Offline

RE: Jysk Solenergi
Godt at høre.

Jeg kan faktisk også fortælle at jeg har gode erfaringer med dem. Jeg har mailet en del med Anker derfra angående et tilbud til mig. Hurtigt svar, og kompetente kommentarer.

Ved ikke om det ender med at jeg handler der, men jeg har en rigtig god oplevelse af dem.

/Jens
Find
Citér
09-03-2012, 20:21
Besked: #3
Claus S Offline

RE: Jysk Solenergi
Jeg har også talt med Jysk Solenergi. Bestemt nogle mennesker som ved hvad de snakker om. Jeg synes også deres priser er blevet rigtig gode. Overvejer at handle med dem, frem for evt. bilka eller Tyskland.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering